Praca z grupą to codzienność w pracy trenerów, menedżerów, studentów... dlatego proponujemy bardzo praktyczny warsztat dotyczący publicznych wystąpień. Jak prowadzić skuteczne prezentacje? Opanować stres? Skupić uwagę grupy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie podczas nadchodzących warsztatów:
WARSZTATY PRACY Z GRUPĄ
26-27 kwietnia, w godz. 9:00-16:15
Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
Kraków, ul. Powroźnicza 6/2
A już dziś. Wywiad z prowadzącą, Karoliną Nikorowską.
Przeczytajcie Koniecznie!
****************************************************************************
Basia: Praca z grupa, wystąpienia publiczne... to obecnie jedna z kluczowych umiejętności. Do kogo w szczególności adresowane są warsztaty, które poprowadzisz?
Karolina: Przede
wszystkim do wszystkich osób które pracują, lub zamierzają pracować z
ludźmi. Warsztaty z pewnością zainteresują zarówno absolwentów studiów, którzy dopiero zaczynają swoją ścieżkę trenerską, jak i trenerów, którzy już prowadza szkolenia i chcą potwierdzić swoje kompetencje kursem. Warsztaty będą cennym doświadczeniem dla trenerów pracujących w firmach jak i w
organizacjach pozarządowych. Wprawdzie w swojej wypowiedzi skupiłam się głównie na trenerach, ale niezależnie od profilu wykształcenia, umiejętność przeprowadzenia skutecznej prezentacji jest obecnie niemalże koniecznością. Dlatego każdy na taki warsztat może przyjść i każdy znajdzie coś dla siebie.
B: Czym się charakteryzuje skuteczna prezentacja?
K: Skuteczna
prezentacja jest połączeniem wiedzy, umiejętności i postawy. To umiejętne i elastyczne dostosowanie się do uczestników szkolenia. Niezwykle ważnym
elementem jest wykorzystanie swoich mocnych stron oraz nadanie własnego stylu trenerskiego.
B: Lęk przed wystąpieniami publicznymi znajduje się na czołowym miejscu w rankingu największych ludzkich lęków. Czy każdy może nauczyć się perfekcyjnych wystąpień?
K: Zdecydowanie
każdy może nauczyć się skutecznie prezentować, choć w zależności od osoby, na
starcie posiadamy więcej lub mniej umiejętności. Nauka prowadzenia skutecznych prezentacji polega na rozpoznaniu tych umiejętności, które już posiadamy i są dla nas pomocne, osobno przestrzeni które musimy jeszcze rozwinąć, a na koniec przećwiczeniu i praktyce - doświadczeniu pracy z grupą.
B: Nieodłącznym elementem wystąpień publicznych jest stres... Jak sobie z nim radzić? Czy nauczymy się tego na warsztatach?
K: Podczas
warsztatów zostanie zaprezentowane kilka technik, które pokażą jak
skutecznie radzić sobie z tremą podczas wystąpień publicznych. Uczestnicy poznają kilka ciekawostek dotyczących stresu. Należy pamiętać, że stres nie zawsze musi być destrukcyjny. Można go
wykorzystać na swoją korzyść, a jak to zrobić, dowiedzą się uczestnicy warsztatów:).
B: W programie warsztatów widnieje termin "techniki dramowe". Na czym one polegają? I do czego będziemy je wykorzystywać?
K: Na
techniki dramowe popatrzymy z dwóch perspektyw trenera i uczestnika
szkolenia. Ale to będzie taka niespodzianka... więc nie zdradzę tutaj szczegółów:)
B: Na koniec - słowo zachęty dla uczestników...
K: Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie! Będzie aktywnie, ciekawie, wesoło i z dużą dawką pozytywnej energii!
Karolina Nikorowska, certyfikowany coach i trener, psycholog, doradca zawodowy. Od 6 lat prowadzi konsultacje indywidualne z zakresu kształtowania ścieżki zawodowej, rozwoju osobistego i zawodowego. Jest trenerką rozwoju osobistego i zawodowego. Ma doświadczenie w szkoleniu studentów, absolwentów, pracowników administracji publicznej, pracowników przedsiębiorstw, liderów zespołów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz